duminică, 28 iulie 2013

[Kelstein's Baby Steps] Modulul Guerilla

Tutoriale publicate începând cu ziua 1810 eRepublik în ziarul Zoidberg attack, proprietatea lui Kelstein. Toată munca depusă pentru crearea acestor tutoriale a fost depusă de el, aceasta fiind doar o republicare.

Good News Everybody,

Astazi ma prezint in fata voastra cu un tutorial de Guerilla. Spre surprinderea mea am descoperit ca nu exista nici un articol in presa romaneasca (imi rau daca exista dar chiar nu l-am gasit) cu explicatii despre modulul de Guerilla.

Bineinteles pentru cei ce luptati deja Guerilla stiti de ClopoyaurTV si de munca pe care Clopo o depune in a promova acest modul; de asemenea el are si un tutorial pe youtube despre acest modul pe care il recomand.

Va rog anticipat sa imi semnalati orice greseala sau completari care le considerati folositoare - premiez fiecare sugestie cu 5Q7 (accept si print screenuri unde credeti ca lipsesc)

Acest tutorial a fost creat prin traducerea descrierii modulului de aicihttp://www.erepublik.com/en/main/latest-updates/0/37

De asemenea va recomand si Tutorialul lui Copacescu - Pentru Sarmani



Arme si Armura

- Inventarul luptelor de Guerilla se gaseste pe pagina de lupta, langa butonul de statistici ale bataliei

 (Inventarul este al 3-lea de la stanga)

(Inventarul deschis)

Sunt 4 clase de arme primare: Pistoale; Carabina; Mitraliera; Sniper

Fiecare clasa de arme este eficienta la o distanta specifica (ex. pistoalele sunt eficiente la 100m, sniperul este cel mai eficient dupa 700m)

Purtarea armurii iti permite sa incasezi mai multe daune in timpul luptei dar greutatea suplimentara te va incetini.

Echipamentul pentru luptele de Guerilla nu poate fi produs niciunde. Poate fi cumparat de pe pagina de inventar sau primit dupa victoriile in aceste lupte.

(inventarul cu explicatii)

Armele nu au durabilitate fixa, dar ele trebuie inlocuite atunci cand ramai fara munitie.

Cum verifici cata munitie mai ai?

Deschizi inventarul si mergi cu cursorul peste arma pe care vrei sa o verifici (se aplica si la grenade)

Pentru a verifica cat are o arma atunci cand este noua - faceti aceeasi miscare descrisa mai sus dar pe o arma din magazin



Toate armurile au durabilitate care indica numarul de lupte in care pot fi folosite - dupa consumarea unei armuri aceasta dispare si locul in sectiunea din stanga ce reprezinta echipamentul de pe tine va ramane gol

Toate Itemele din Luptele de Guerilla au caracteristici care influenteaza direct aptitudinile jucatorului in lupta.

Aptitudinile Jucatorului

- La fiecare lupta, Puterea ta (Strength) si rangul tau militar vor fi comparate cu cele ale adversarului tau pentru a determina “Bonusul de Damage”
- Jucatorul care este mai slab va avea tot timpul Bonusul de Damage egal cu 1
- Jucatorul mai puternic va avea un Bonus de Damage mai mare care depinde de diferenta de putere dintre cei 2 jucatori.

- Armura, Acurateatea si Agilitatea sunt aptitudini influentate de echipamentul pe care il porti in lupta. Fiecare aptitudine este explica dupa cum urmeaza:

Armura: Poti incasa daune egale cu armura ta inainte ca Energia (viata) sa inceapa sa fie afectata
Acuratetea: Iti modifica sansa sa nimeresti tinta
Agilitatea: determina distanta pe care o poti parcurge intr-o mutare (Standard este 200m)

Intra in Lupta

- Vei fi lasat sa Intri intr-o batalie de Guerilla dupa ce omori 5 inamici pe campul de lupta

Cum intri?

Dupa ce omori cei 5 inamnici o icoana verde apare in coltul dreapta jos al ecranului - click pe ea..si asteapta - de multe ori se intampla sa trebuiasca sa dai de mai multe ori click pe “gaseste oponent” pana acest lucru se va intampla



ATENTIE

Daca oricare dintre cele 2 tari implicate in batalie a ajuns deja la 1400 de Puncte - lupta de guerilla NU va incepe



PS: Asta nu inseamna sa nu luptati daca este nevoie de damage in batalie! :)

Luptele de Guerilla sunt posibile doar in razboaiele directe nu si in cele de rezistenta.

Ecranul din inaintea luptei

- Ecranul dinaintea luptei va arata o comparatie dintre voi si oponentul vostru



- Bonusul de damage este un indicator al diferentei de damage dintre cei 2 jucatori (este explicat mai sus in detaliu)
- Ambii jucatori intra in lupta cu maxim 100 Viata (energie) (ATENTIE se poate sa intri si cu mai putin! o sa intelegeti mai jos de ce)
- Energia care este folosita penru Guerilla este scazuta din Energia Totala (Daca intrati intr-o lupta de guerilla cand nu aveti macar energie totala 100 inseamna ca nu o sa incepeti lupta cu energie plina ceea ce da un avantaj oponentului - asa ca aveti grija ca atunci cand apasati butonul sa Intrati in lupta sa aveti macar 100 energy!)

Lupta

- Lupta este impartita pe runde - puteti efectua doar o “mutare” pe runda
- Mutarile de baza sunt

Trage (FIRE) - Tragi cu arma (atunci cand ai arma)
Mutare (Move) - Sa inaintezi sau sa te departezi de inamic
Barare (Dodge) - Ii scade sansa inamicului sa te loveasca; daca esti echipat cu grenada aceasta va fi automat aruncata atunci cand apesi Dodge

Incarcare (Reload) - Cand ramai fara munitie butonul Fire se va schimba in Reload - pentru a incarca arma
Schimba Arma (Change Weapon) - iti deschide lista de arme disponibilie (3 maxim) si iti da posibilitatea sa iti schimbi arma

Aveti aici o poza cum arata butoanele: (observati faptul ca Fire a fost inlocuit cu Reload)



- Fiecare arme are o distanta ideala la care functioneaza
- Arma are sansa maxima sa loveasca tinta atunci cand sunteti la distanta ideala (sau cat mai aproape de ea)
- Distanta de inamic trebuie sa fie cat mai aproape de distanta ideala a armei pe care o folositi la momentul respectiv
- Cand folositi arma si nu sunteti la distanta ideala sansa de a nimeri tinta scade
- In fiecare runda exista sansa sa dati Daune Bonus (Critical Damage)
- Grenada are tot timpul sansa de 100% sa loveasca dar nu poate da damage bonus

ATENTIE - Daca dati cu grenada si adversarul efectueaza o miscare de mutare in acelasi timp - damageul grenadei nu va fi maxim (eg. la grenada mare in loc de 10 va fi 3)

Rezultatele Luptei

- Jucatorul care pierde toata viata primul este pierzatorul luptei
- In caz de egal jucatorul care a dat cel mai mare damage este cel care castiga
- Energia pe care nu o pierdeti in lupta de Guerilla este returnata in Totalul de energie
- Fiecare jucator va adaunga bataliei o valoare de damage care depinde de Puterea (Strenght) si Rangul Militar pe care le detine. Castigatorul va adauga mai mult damage bataliei decat pierzatorul

Damageul dat in urma fiecarei lupte se adauga la damageul dat inainte de a intra in lupta de Guerrilla si se contorizeaza pentru medalii de BH, CH sau True Patriot.


Nota:

Din ce stiu eu daca pierzi vei primi echivalentul a 10ff Damage - daca castigi 20ff (dar ai folosit sub 10) - aici fiind marele castig al luptelor de guerilla.

Jucatorii vor primi Puncte de Rang pentru damageul efectuat in luptele de Guerilla (nu primesti XP decat echivalentul unui singur kill! ceea ce inseamna foarte mult pentru un jucator mic - inseamna ca poti sa faci damage pentru 20 de lupte primind puncte de experienta doar pentru 1 ! - este o metoda ideala sa stai cat mai mult la level mai mic si sa faci damage mare)

Castigatorul primeste si un echipament pentru Luptele de Guerilla

Ignorati scorul meu negativ! :)


Daca esti mic si vrei sa lupti la guerilla dupa ce ai citit acest tutorial si nu ai bani, Alexandru Chivu a facut unProiect de ajutor social - Guerilla pentru cei mici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu