marți, 6 august 2013

Tactica mea în luptele guerrila [Experienţă personală]

Articol postat în ziarul Jurnal de bord, realizat de GuzganozaurToată munca depusă pentru crearea acestui studiu a fost depusă de el, aceasta fiind doar o republicare.

Am salutat aparitia inovatiei în modulul militar atunci cand a aparut Guerrila Fight chiar am scris un mic articol.

In primele Zile am facut cunostinţă cu "şmecheriile" luptei de stradă.

M-am lăsat acaparat şi în o săptămână sau două am dat micile mele economii pe grenade şi snipere de celea calitative.
Reuşeam să am rezultate destul de bune, necătând la Strench-ul meu foarte mic reuşeam să menţin un raport(pierderi/victorii) destul de bun.

Dar foarte repede s-a terminat tot gold-ul şi am revenit pe pământ.

Continuam să lupt folosind armele ieftine şi echipamentul(casca, vesta şi bocancii) rapotul pierderi/victorii a început să încline rapid spre pierderi.

Ideal ar fi să am gold cât pofteşte inima dar în condiţiile când încă nu am facut upgrade la toate terenurile de instructie şi mă antrenez doar cu "Pachet Econom", iar o bună parte din arme le primesc de la UM din care fac parte, de unde bani de guerrila?


Şi am recurs la o nouă tactică.
LUPTE FĂRĂ ARME ŞI FĂRĂ ECHPAMENT!!!

O să încerc să explic avantajele acestei tactici.

Este gratuită - nu cheltui nici GOLD nici RON, nu-mi bat capul niciodata cu echiparea înainte de luptă.
Merg direct în luptă, primesc pistolul cela gratuit pe care oricum nu-l folosesc.
Încerc să ajung cât mai rapid la distanţa de 80m de oponent, tot jocul se rezumă la dodge fără grenadă şi mişcare în direcţia ponentului pentru a economisi cât mai mult wellnes.

Dacă am noroc de un oponent teafăr la cap, înţelege imediat tactica mea si face şi el economie, eu nu pretind la victoria lui şi ies din luptă cu cu cel puţin 60% energie economisită, de multe ori şi mai mult.

Dacă oponentul e mai prost decât prevede legea, cheltuie pe mine până şi grenade din cele scumpe, iar eu spun multumesc dacă mă văd ieşit din luptă măcar cu 30% energie economisită.

Şi în primul caz şi în al doilea eu obţin un damage pentru care trebuia sa cheltui 100 energie şi o armă Q7, în luptă obisnuită.

Aproximativ odată la 6-7 lupte mă întâlnesc cu un jucător mai slab decât mine pe care-l bat(de obicei) fără prea mare greutate şi iau dublu damage.


Deacea o să insist pe Guerrila Fight la maxim, însă în continuare fără cheltuieli.
Nu văd sensul să pierd resurse considerabile pentru a beneficia de un raport care nu dă nici un avantaj; nici mie, nici ţării mele şi nici Unităţii mele Militare.

Completări la articol:
elbandidoEu mereu pe cei mari ii las sa castige, iar celor mici le dau un 'hit' si apoi ma retrag. Unii inteleg, altii nu, dar per total, este un avantaj pentru cei care au timp sa intre in Guerrilla Fights.

fuzzy wuzzy : Un dezavantaj: dai damage inamicului in lupta respectiva
       Guzganozaur Da? Si cum se face că in lupte de guerila se pot intalni jucatori care joaca de aceiasi parte, nu odată am nimerit la duiel cu persoane care au luptat de aceiasi parte a baricadei cu mine


GringoLBVPoate că e o tactică buna asta de o aplici tu .. dar eu nu-i văd nici un sens ..
Hai că întelegeam dacă era o miză să crești în grad militar și bagai lupte multe . Tu deja ești GOW,,, la ce str ai pînă la GOW cu o steluță.. îți trebuie foarte mult timp .. și recompensa o să fie doar 5%.... nesemnificativ.. și o mulțime de timp pierdut ...
Înțeleg să joci pentru victorii.. cel puțin eu n-aș putea niciodată să joc la înfrîngere.. mai bine nu intru decît să intru să pierd ..
Eu deși acuma am peste 32k str... lupt doar pentru a face DO... am considerat că cheltuielile pentru arme și timpul pierdut pentru a lupta continuu ca să cresc în rang militar nu-și au vre-un mare rost..
Adun bani ca sa-mi permit să dau train full și să iau contracte cînd apar ..
Părerea mea.
                 Guzganozaur Eu sunt mei perseverent, sunt gata sa pierd niste timp pentru a ajunge mai rapid la GOW cu steluta.
Eu tot incerc sa pun deoparte un ban, pentru a face udate maxim la toate terenurile de antrenament.

D.AMBRIZZI
eu fac acelas lucru, lupt cu care vad ca am shanse reale sa cistig, daca nimeresc cu unu cu 1-3 sau mai mult shansele sa cistig sunt diminute si are toata logica sa incerc sa reduc damageul primit de la bun inceput.. care au un creier desigur dau 2 shuturi si apoi controleaza... asa cistigam amindoi...
si da nu cred ca are rost sa cumperi arme in general... eu personal am mereu destule arme cistigate de la lupte niciodata nu mam vazut nevoit sa le cumpar..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu