Articol postat în ziarul Ministerului Educaţiei.
Salutare! In aceasta luna la Ministerul Educatiei echipa va fi formata din:
ME - Alex Antonescu
vME - El Prafo Maximo
In aceasta luna ne dorim publicarea a cel putin un articol nou pe saptamana. Daca ai orice intrebare, trimite-ne un mesaj aici sau intra pe #eRo.Mentors . De asemenea trimite-ne orice idee de tutorial printr-un mesaj laMinisterul Educatiei .
Acest articol iti va prezenta caracteristicile noului camp de lupta. Daca totusi dupa citirea lui mai ai si alte intrebari legate de acest subiect, scrie-le in comentarii.
ME - Alex Antonescu
vME - El Prafo Maximo
In aceasta luna ne dorim publicarea a cel putin un articol nou pe saptamana. Daca ai orice intrebare, trimite-ne un mesaj aici sau intra pe #eRo.Mentors . De asemenea trimite-ne orice idee de tutorial printr-un mesaj laMinisterul Educatiei .
Acest articol iti va prezenta caracteristicile noului camp de lupta. Daca totusi dupa citirea lui mai ai si alte intrebari legate de acest subiect, scrie-le in comentarii.
1. Lista cu “Booster-ele (Amplificatoarele de Daune)” disponibile pe cont.
2. Lista cu Rachetele si Bombele disponibile.
3. Acces rapid la hrana / batoane de energie. Prin apasarea butonului se va consuma automat hrana pana la maximul disponibil sau pana la atingerea limitei de energie recuperabile.
4. Arma curenta. Prin apasarea butonului, se va accesa o lista cu toate tipurile de arme disponibile in joc, putandu-se observa numarul de arme de fiecare tip sau selecta arma ce va fi folosita in atac. Aici apare si optiunea de refacere a stocului, trimitandu-te catre oferta din piata (pentru armele q1-q7). La bazooka te trimite la depozit pentru asamblare.
6. Supply Shop continand batoane pentru energie, acceleratoare de daune si componente de bazooka.
12. Numele jucatorului (daca tu lupti sau poti lupta, atunci este numele tau acolo), avatarul Unitatii Militare din care face parte (doar daca face parte dintr-o Unitate Militara si poarta uniforma / avatarul), bara reprezentand energia disponibila pentru lupta, tara a carei cetatenie o are jucatorul si divizie din care face parte.
13. Alti oameni luptand de aceeasi parte cu jucatorul (tine). Numarul si locatia pe partea stanga a hartii poate varia. Jucatorii sunt reprezentati de icoana diviziei din care fac parte, nume, energia disponibila si tara a carei cetatenie o detin.
14. Un jucator avand cele mai mari daune date la alta divizie sau chiar la aceeasi divizie de partea adversa.
15. Jucatori inamici reprezentati prin icoana diviziei aferente, bara cu energia disponibila pentru lupta, numele jucatorului si tara a carei cetatenie o detine jucatorul in cauza.
16. Daunele totale date de tine in campanie.
17. Timpul scurs de la inceperea campaniei, precum si optiunea de a deschide o fereastra in care se poate observa situatia tuturor diviziilor in lupta curenta.
18. Punctele acumulate de partea jucatorului in divizia in care lupta precum si cat la suta reprezinta daunele de partea jucatorului din daunele totale date pana in acel moment.
19. Punctele acumulate de partea inamicului in divizia in care lupta jucatorul precum si cat la suta din daunele totale date in lupta reprezinta daunele inamicului.
20. Apasarea butonului porneste cautarea unui adversar pentru Luptele de Strada (Guerrilla Fights) si initierea unei lupte de acest fel.
*** In coltul din dreapta-sus al paginii se afa un drop-down menu care permite accesul la setarile grafice ale campului de lupta(afisarea/neafisarea animatiilor pentru armele nucleare si armele individuale, tranzitia jucatorilor) precum si rata de refresh a animatiilor. ***
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu