vineri, 5 august 2016

B-Labs - Aircraft Battles - Aircraft Skill Coordination - Aircraft Factories

Articol postat în ziarul B-labs, realizat de elbandido. Toată munca depusă pentru crearea acestui articol a fost depusă de el, aceasta fiind doar o republicare.


Ho Ho Ho, dragii mosului, m-am decis sa va scriu despre ultimul update, asa cum l-am inteles eu.



1. De astazi se pot crea fabricile de Rachete Aeriene.
- momentan se pot crea doar fabrici Q1;
- costul e acelasi ca la celelalte de 10 Gold;
- productivitatea de baza, adica fara nici un bonus, este de 5 rachete, cu bonus full de 100% produci 10 rachete;
- nu se poate lucra ca manager, la fel ca la industria de case;
- la raw, sunt aceleasi costuri: Magnesium Refinery 1500cc, Titanium Refinery 3000cc, Wolfram Mine 10g,Cobalt Plant 8500cc si Neodymium Mine 35g;
- raw-ul necesar pentru producerea a 5 rachete este de 100 arm, pentru 10 rachete 200 arm, etc;
- numarul de angajati este acelasi ca la industria de case;
- formula de damage pentru aceste rachete este aceeasi ca la industria de arme;



2. Momentan avem disponibila doar productia la Q1 a Rachetelor Aeriene, celelalte Q-uri se vor debloca cand atingem anumite praguri la Rank, pentru ca asa cum avem un Rank pentru diviziile 1-4, vom avea un rank separat pentru divizia de aviatie.
- o racheta q1 are firepower de 20 si o utilizare, exact ca la industria de arme;

3. Incepand de saptamana viitoare (nu stim inca ziua), in timpul unei campanii vom avea asa numitele runde de aviatie:
- fiecare a 4-a runda va fi runda de aviatie, adica intr-o campanie rundele de aviatie pot fi 4,8,12,16,etc dar fara sa depaseasca 94 de puncte, moment in care se inchide o campanie, (din ce am inteles aceste runde de aviatie, pe viitor, se doresc a fi alese de catre atacator, a cata sa fie intr-o campanie, strategic vorbind);
- in fiecare runda de aviatie, absolut toate diviziile lupta pentru un singur zid, nu va mai fi nici o divizie in acea runda;
- in aceste runde de aviatie, pentru fiecare parte, se va acorda celui care are cel mai mare damage medalia numita Sky Hero, si premiul de 30 Gold;
- in aceste runde se poate lupta fara arme sau doar cu rachetele create in industria noua;
- tara castigatoare a unei astfel de runde primeste 22 puncte de campanie (spre deosebire de 11 maxim din toate cele 4 divizii cate se acorda la victorie), deci campaniile se vor termina mai rapid;
- toti jucatorii pot lupta in ambele tipuri de runde, si ramane valabila regula MPP-urilor si in acestea;
nu vor fi epice in aceste runde aeriene;
- nu se poate folosi nici un fel de booster actual in aceste runde;
- nu se pot folosi Bazookas, Rockets, Cruise Missile si bombele;
- bonusul de Elite Citizen si Natural Enemy va fi calculat in continuare;
- toata lumea primeste experienta in aceste lupte, chiar daca ai Infantry Kit;

4. Similar cu "strength", ca pilot, va fi nevoie de un nou skill, numit "coordonare";
- acest skill va porni de la 0 la toata lumea;
- acesta va avea cladire de antrenament separata si nu va avea legatura in nici un fel cu Strength-ul actual

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu