marți, 2 august 2016

B-Labs - Industrie Noua - Bonusuri - Holdinguri

Articol postat în ziarul B-labs, realizat de elbandido. Toată munca depusă pentru crearea acestui articol a fost depusă de el, aceasta fiind doar o republicare.

Salutare, dupa cum stiti de prin ultimele noutati maine se introduce noua distributie de resurse obtinute la ultimul concurs. M-am gandit sa va scriu si eu cateva chestii, vedeti voi daca sunt sau nu importante.

In primul rand planul Romaniei pentru resurse ce a rezultat intr-un final se poate vedea in pozele de mai jos. S-a reusit setarea a 17 din 20 resurse, din cele 17, regiunea din Canada nu va fi legata de core, dar ne aduce 15% bonus de tara. Restul de 3 regiuni nu s-au putut seta de comun acord cu nimeni din varii motive care as prefera sa nu le enumar.




Avem o formula de productivitate simpla cu 3 cunoscute si 1 necunoscuta: Productivity Bonus = Country Productivity Bonus + Region Productivity Bonus + Player Booster - Region Pollution Factor

Country Productivity Bonus (asta era deja si pana acum) = Bonusul care il face Romania din regiunile cucerite/inchiriate + core, daca este vreo regiune neconectata cu capitala, se injumatateste bonusul pe acea regiune, vom avea Neodymium sper inchiriat in Canada, a fost setata colo cu ajutorul Romaniei.

Region Productivity Bonus (chestie noua) = Este un bonus de regiune ce se acorda per industrie, se calculeaza insumand resursele din regiune pt industria ce ne intereseaza sa aflam productia si apoi se impart la 5.

Player Booster = asta e boosterul din Tycoon Pack si este de +20% pentru 7 zile.

Region Pollution Factor = asta momentan e o necunoscuta, ne-au 'hulit' multi straini pentru ca cica am sta cel mai bine comform ultimului update. Va fi un fel de penalizare pe regiune cu o valoare cuprinsa intre 0% si 25% data de numarul de produse finite produse in regiunea respectiva, cu cat mai multe produse, cu atat poluare mai mare tata. Si ATENTIE fiecare produs de anumita calitate va avea poluarea ei, adica poluarea poate fi diferita la painea q1 fata de painea q2. Important este ca poluarea va putea fi vazuta pe pagina fiecarei regiuni.

Haideti sa vedem cum sta Romania dupa formula de mai sus:

Romania Base Productivity (core+agreements)
Food: 70%
Weapons: 70%
House: 70%
Aviation: 85%

Region Productivity
Transilvania - Aviation 12% and House 5%
Moldova - Weapons 12% and Food 5%
Homelskaya - Food 9% and House 3%
Mahilyowskaya - House 6%
Oltenia - Weapons 2%

Fara sa iau in calcul acel bonus din Tycoon Pack, imi permit sa spun ca valorile de mai jos sunt maxime si din ele se va mai scade poluarea, asadar:

Transilvania - Aviation 97% and House 75%
Moldova - Weapons 82% and Food 75%
Homelskaya - Food 79% and House 73%
Mahilyowskaya - House 76%
Oltenia - Weapons 72%

Acum legat de Holdinguri, eu am sa merg pe 2 holdinguri de baza, cost total 25 gold, 1 pentru aviatie si case in Transilvania si 1 pentru arme si paine in Moldova. Atentie pentru cei care isi vor pune holding in Belarus, atunci cand se va face reset la determinare, Belarus va avea razboi cu Romania si automat nu se va putea utiliza Work as Manager la paine.

Se pare ca am avut noroc si in alegerea tipurilor de industrii pe regiunile noastre, pentru ca, cel putin asa cred eu, Aviatia si Casele sigur nu vor avea Work as Manager, si nu va trebui sa va mutati pentru ele, asa ca toata lumea dezchilotarea in Moldova.

In speranta ca articolul va fost util, va multumesc si ne auzim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu